2015. december 27., vasárnap

Évértékelés 2015 - 1. rész: Milyen évünk volt?

Ahogy tavaly, úgy idén is 5 posztban összegezzük az évet. Ismerd meg tagjaink véleményét!


Hogy értékeled a csapatunk 2015-ös évét? Eredményesnek mondható szerinted a tavalyi év függvényében? A játékunkkal elégedett voltál? Miben kellene a legtöbbet fejlődni?

Sly: Borzalmas. Mondanám, hogy fejetlenség van, de a fejétől bűzlik a hal. Csak új tulajdonosok, edző, játékosok és koncepció kellene, más nem. :D

2015: az év, amikor a Lord eligazolt

godom: Pontok tekintetében és játékban is elmaradtunk attól, amit én elfogadhatónak tartottam volna. A Genoa-Torino-Atalanta-Carpi-Hellas Verona kvintett zsákjából kivett mindösszesen 4 pont a védhetetlen, magyarázhatatlan kategória. A szezon többi meccsén, hoztuk az elvárhatót, ahol kellett kikaptunk, ahol mi tűntünk előzetesen esélyesnek nyertünk és ide még bepottyant egy talán nagyon nem várt Lazio verés is. Persze azért foci a foci, mert nem minden tükörsimán előre bemondható, de akkor is abból a kilógó öt meccsből minimum +4, a saját mércémmel +6 ponttal kellett volna kijönni.

Volt néhány meglepően jónak tetsző és még több erőtlen, motiválatlan, teljesen szétesett produkció, de összességében az számomra egyértelmű, hogy játékunk, taktikánk nincs, ilyen középpályával és szélső védőkkel nem is nagyon lehet, de azért ezektől a srácoktól is elvárható lenne szerintem, hogy néhanapján valami épkézláb, itt-ott, hébe-hóba elképzeléssel megtöltött támadójátékot villantsanak már meg összjáték szintjén, ne csak egyéni megoldásokból. A védekezés vitathatatlanul fejlődött szezon közben, mondjuk én még így se tudom rámondani, hogy nézhető, de van haladás, az előre játékunk viszont maga a gyötrelem.

Ebben az őszben sok pont benne maradt, amit ha Miha egy kicsit jobb taktikus és ha a madarak-használható játékosok arányának versenyét akár csak 1-2 emberrel de utóbbi nyeri be lehetett volna zsebelni. Középpályát kell erősíteni, de ezt minden évben leírom már egy ideje, csak rájönnek már ott is mire kihullik az összes hajam. 

Egy kép többet mond ezer szónál…

Donzee: ‘15 egyhangú szürkeséggel telt. A pozitívuma az ősznek, hogy kezd egy gerinc kialakulni a csapatban, hozzájuk kellene hozni még néhány minőségi játékost, elsősorban a középpályára. Valamennyi előrelépés van a keretben a tavalyi évhez képest, de szakmailag már ezt nem nagyon tudnám elmondani. A menedzsment viszont változatlanul maga a katasztrófa, elég a stadion projektre, vagy a Bee sztorira gondolni. 

Tavasszal csak Ménez mutatott focira emlékeztető dolgokat
 
Logo: A tavalyi év? Szerintem ez az év volt az az év, amikor totálisan visszaestünk egy középcsapat szintjére, annyi különbséggel, hogy a mi meccseinket nem lehet élvezni. Addig nem lesz itt újra nemzetközi tekintélyünk, amíg Berlu és Galliani a csapat környékén van. Mindenki azt várta Miha mestertől, hogy majd a Sampban látott tavalyi harapós, küzdős játékot meghonosítja itt is, de ezt eddig nem igazán sikerült neki. Fejlődni totális szinten kell, de első körben a vezetőségben kéne egy olyan 100% körüli váltás és utána kezdhetnénk a csapatépítést.

Az év idézete kedvenc bloggerünké, Dani027-é. "Bacca a legjobb játékosunk, de rossz igazolás volt. Egy vidéki, sáros, tehénszaros útra nem veszünk Ferrarit, mert nem tudjuk használni, és egy terepjáróval többre megyünk. Még akkor is ha önmagában a terepjáró nem jobb, mint a Ferrari.

Galacy:  
Sorendben:
  • Nullának értékelem az évet. Végérvényesen kijelenthető, az AC Milan nem több egy középcsapatnál.
  • Eredményesnek mondható? Ugyan már, ne vicceljünk…
  • Ezzel a játékkal lehetetlen elégedett lenni.
  • Miben kellene fejlődni? Abszolút mindenben.
Viszont ezzel a vezetőséggel nem lehet. A vezetőség idejétmúlt, a játékosállomány nagyon gyenge, főleg mentálisan, az edző sem a legmegfelelőbb, viszont utóbbi a legkisebb gondunk szerintem.


Sok tapsra nem volt okunk idén

kalocsa: Pippo Milanjához képest fejlődtünk, amúgy meg szarba sem vagyunk.  Miha jobb kerettel gazdálkodhat, talán csak ennyi a különbség. Taktikailag, és sokszor mentálisan sem vagyunk sehol sem, sok olyan meccs volt, amelyek a “szégyen” kategóriába sorolhatóak. Miha képtelen a meccs folyásába belenyúlni, ezt több meccsen is bizonyította. Ettől függetlenül én is úgy érzem, mint a legtöbb CSU-s barátom, a fejétől bűzlik a hal...

Ezt a képet csak azért raktam ide, mert Abate kalocsa kedvenc játékosa
  
Szóri: 2015-öt az érdektelenséggel tudnám jellemezni, legalábbis ha a Milanról van szó. Tavasszal többször volt olyan, hogy nem néztem meg a meccsünket, inkább kerestem egy jó filmet. Futball élményt nem sokat kaptam, azt inkább az Üllői úton kerestem. (Igen, ma egy Fradi sokkal élvezhetőbben játszik, mint a Milan...) Nyáron kicsit belelkesedtem, hogy igazolunk, rendben lesz újra minden, lesz új tulajdonos stb. Igazoltunk is nem kevés pénzért, de nem jól erősítettük meg a klubot. Nem a leigazolt játékosok képességeivel volt a gond, inkább más posztokat erősítettem volna meg. Ősszel újra a tévé elé ültem, néha izgultam is, néha élveztem a játékot - de amikor jött végre egy jobb meccs, a következő héten visszazökkentettek a játékosok a keserű valóságba. Minden téren fejlődni kell, mert egy középcsapat lettünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése