2014. december 30., kedd

Év végi körkérdés 4. rész - Emlékezetes pillanatok

A Curva Sud Ungheria tagjainak év végi összegzését olvashatjátok. 5 nap, 5 kérdés, sok válasz.

A negyedik részben az év gólját, az év meccsét, az év legviccesebb, valamint a legemlékezetesebb pillanatát kerestük.



Az év gólja

Dani027: Ménez sarkazása a Parma ellen. Az ilyen pimasz megoldások miatt járnak a családok meccsre.

Galacy: Egyértelműen Balotelli bombája a Bologna ellen. Imádom az ilyen találatokat.

MilanLaci: Balotelli gólja a Bologna ellen.
Tiberio: Menez Parma elleni parádéja. Legalább 150-szer visszanéztem már.

Donzee: Menez a Parma ellen, nem mindennapi szemtelenség… 

Cortez: Menez gólja az Inter ellen.

kalocsa: Menez sarkazása. Zseniális mozdulat volt, kevesek képesek ilyenre. Ha kicsit több alázat lenne ebben a francia srácban, és kevesebbet szinészkedne, fetrengene, komoly kis játékos lehetne belőle.

logo: Számomra az év gólja és az év meccse egy mérkőzésen történt. Parma ellen az igazi többet rúgunk, mint kapunk. Az igazi támadófoci. Azon a meccsen éreztem egy szikrányit, hogy lesz keresnivalónk idén. Aztán kiderült, hogy csak egy fellángolás volt. A legszebb gól számomra DJ gólja cassanoról. 

Szóri: Balotelli a Bologna ellen. Hatalmas gól volt.





Az év meccse

Dani027: Az 5-4-es siker a Parma ellen. Őrült egy meccs volt.

Galacy: Tudom, hogy HA-val kezdődő mondatok nincsenek, de mégis: Ha az Atletico elleni hazai meccsek megnyerjük, az lett volna. Ott játékban nagyon jó volt a csapat, de valahogy mégsem akart bemenni a labda, pedig helyzet volt bőven. Ezért nálam is az 5-4-es pármai siker az év meccse, habár az inkább a bohózatáról marad emlékezetes, semmint a jó játék miatt. 

Tiberio: Seedorf Atletico elleni első meccse.

MilanLaci: Tiberiót tudnám idézni. 

Donzeee: két vesztes meccs, a Juve és az Atletico elleni hazai meccsek. Akkor éreztem úgy többször, mintha nagycsapatnak szurkolnék. Ez jutott nekünk ‘14-ben…

Cortez: Ahogy páran már említették előttem: Atletico és a Juve elleni. Ott volt vér bennünk...

kalocsa: Talán a Parma elleni rohanás. Bármi benne volt a meccsben, szerencsére mi jöttünk ki belőle sikerrel.

Szóri: Az 5-4-es győzelem Parmában. 



Az év legviccesebb pillanata

Dani027: Amikor kiderült, hogy a Lordot idén kivételesen nem jelölték aranylabdára. Vicc.
Idén nem lesz aranylabdásunk :-(
Galacy: Amikor a Real meg a Barca nem fogadták el Galliani ajánlatát CR-ért és Messiért (ingyen, azt is részletre).

Tiberio
Ez a fej. Percekig sírtam a meccs közben. Még Amszterdam utcáin sincsenek ilyen meglepődött tekinteteket. :D

MilanLaci: Amikor a vezetőség arra a megállapításra jutott, hogy ez a keret ütős. Ezt olvasván majdnem leestem a székről.
Donzee: Tragikomédia az egész idényünk. De Bonerát csapatkapitányként látni… Hát reflexből köptem le mindig a tévét…

Cortez : Poli, Montolivo, Tassotti kirohanása...

kalocsa: Berlu és Galliani ha kinyitja a száját, az csak vicces lehet...

logo: Legviccesebb pillanat? Bonera csk. Mindent visz :)))

Szóri: Amikor megtudtam, hogy Allegri lett a Juve edzője.

Capitano


Ami miatt emlékezetes marad az év számomra

Dani027: Ez olyan szar szezon volt, hogy kénytelen leszek az egészre emlékezni, bár inkább felejteni szeretném.

Galacy:  Én egy dolog miatt fogok visszaemlékezni erre az évre, sajnos nem pozitív emlékek lesznek, és pedig arra a hányinger módra, ahogy elbánt Berlusconi és Galliani Seedorffal.

Tiberio: Hogy láthattam Seedorfot a csapatom élén.
Egyszer még visszatér?
MilanLaci: Csatlakozom Galacyhoz. Kiegészíteném azzal, hogy Kaká visszahozatala, majd elküldése megérne egy misét. 

Donzeee: Seedorffal ahogy elbánt a vezetőség, az beárnyékolja az egész évet.

Cortez : Forza See!

kalocsa: Kakát láthattam újra Milan mezben. KAKÁ FOREVER!! 
És Seedorf, akivel úgy bántak, mint egy kivert kutyával…. FORZA SEE!!!!!

Szóri: csatlakoztam a CSU-hoz, megismertem egy csomó embert. A csapat nem sok örömöt szerzett idén, de Kaká 100. góljának nagyon örültem. 


Ezzel indult az év



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése