2014. december 28., vasárnap

Év végi körkérdés 2. rész - Játékosok

A Curva Sud Ungheria tagjainak év végi összegzését olvashatjátok. 5 nap, 5 kérdés, sok válasz.

A második részben a játékosokat értékeltük.

Számokkal is értékeltük a játékosok teljesítményét: holtversenyben Rami, Bonaventura és López végzett az élen (6,93), őket De Jong (6,43) és Ménez (6,29) követi.
A lista végén Birsa (3,83), Robinho (3,29) és Matri (1,83) található.



 Ki az év játékosa?
Szóri: Nehéz kérdés, mert kiemelkedő teljesítményt senki sem nyújtott. Ramit nevezném meg, akitől kicsit féltem, hogy nem állja meg a helyét a spanyol bajnokság után nálunk, viszont megbízható, kiegyensúlyozott teljesítményt nyújt. Futottak még: López, De Jong és Bonaventura.
Dani027: Ez a nehéz kérdés egy ilyen szezon után. Jó teljesítmények voltak, kiemelkedő nem. De Jong a házi szavazáson kiemelkedett, egyébként szerintem maximum azzal volt több, hogy legalább hétről hétre megbízható volt. Talán én is Ramit mondanám, sikerült a védelem vezérévé válnia, ami nem kis szó.
Galacy: Az egész 2014-es évet nézve De Jong. Na nem azért, mert ő is annyira jó lett volna, de a többiek közül kiemelkedett. Az őszi szezonban nálam Bonaventura a legjobb, főleg, hogy személy szerint nem sokra számítottam Tőle, kellemesen meglepett.
kalocsa: ha mindenképp valakit meg kell nevezni, akkor De Jong.

Donzee: Rami. Vele nagyjából megszilárdult a védelem. Ráadásul a pali itt akar játszani, és ezért tesz is (a vezetőség ezzel kapcsolatos álláspontját nem értékelném, mert még egy blogkörnyezet sem bírná el, nemhogy nyomdafesték).

MilanLaci: Rami. Utána Lopez, Nigel és Bonaventura.
Sylvinho: Rami.
Cortez: Rami. Nagyon megkedveltem, nem világ klasszis, szvsz még klasszis sem, de küzdeni tudása, harcossága engem megvett. 

Tiberio: Mindenképpen De Jong.
Minden meccs után értékeltük a játékosok teljesítményét egymás között, ezek szerint az év játékosa nálunk Diego López (6,18), őt Taarabt (5,98) és De Jong követi (5,73). A sort itt is Matri zárta (2,69), akit Birsa (3,7) és Bonera (3,66) előzött meg.
Az eredmények:



Ki az év csalódása?
Szóri: Mario Balotelli. A vállán kellett volna vinnie a csapatot a tehetsége alapján, de csak momentumai voltak. Amíg fejben nem nő fel, addig nem lesz belőle meghatározó játékos. Ez lehet sosem fog bekövetkezni.
Dani027: Erre a díjra több jelölt is van. Különösen Balotelli és Torres között gondolkoztam. Végül Mario lett, mert tőle eleve többet vártam. Minden téren csalódás volt, bár a gólátlaga egészen elfogadható volt, rengeteget ártott a csapatnak.
Galacy: Számomra El Shaarawy. Habár többször is mondtam, hogy soha nem lesz igazi klasszis belőle (legalábbis nálunk biztosan nem), így is csalódtam benne. Kedvelem a srácot, de nagyon ritkán játszik jól, az utóbbi időben már a padra is szorult. További jelöltek: Balotelli, Torres, és De Sciglio. Utóbbiból hamarabb kinéztem volna a leendő klasszist, mint a Fáraóból, de nagyon úgy néz ki, hogy ebből sem lesz semmi.
kalocsa: Balotelli. Na meg Berlusconi, aki hagyja, hogy középszerű, semmitmondó, unalmas csapatunk legyen.

Donzee: Ismét a vezetőség. Játékosként természetesen Balotelli. Sosem lesz meghatározó futballista.

MilanLaci: Az elmebeteg Balotelli, mellette holtversenyben a vezetőség. De a Seedorfot szidó Poli sem a pótolhatatlan kategória tagja, ellenben az idegesítőben nagyon az élen végezne.

Sylvinho: Balo és Torres. A mai napig hiszem, hogy egy Mandzukic féle csatárral százszor többre mentünk volna.
Cortez: Írhatnám, hogy Balotelli, Torres, Galliani, Berlusconi, de az igazság az, hogy tőlük nem is várok/vártam mást. Viszont Inzaghiról nem gondoltam volna, hogy így tud helyezkedni, semmibe venni egy olyan személyt, akivel rengeteg mindent együtt értek el. Az pedig csak hab a tortán, hogy állítólag azért (is) lett kinevezve, hogy egy fiatal Milan-t építsen. Láthatjuk mi zajlik ezen a téren is…

Tiberio: Fernando “semmitmondó” Torres. Balotelliben még csak csak leltem örömöm néha napján, de ez az indokolatlan “milagro hombre” nálam kiverte a biztosítékot. Mellékesen sosem kedveltem.
Balotelli az év csalódása, valószínűleg a Liverpool szurkolók körében is.

Ki a szezon meglepetése?
Szóri: Bonaventura. Nem vártam tőle sokat, mégis az őszi szezon egyik legjobbja lett.
Dani027: Honda. A tavalyi szezonja után nyilván számítottam előrelépésre, de sokkal jobb formába lendült. Gólok, fontos gólpasszok és hasznos mezőnymunka. Kicsit most megtorpant, de így is 10 gól körül zárhatja a szezont, ami jó eredmény.
Galacy: Amint már említettem az év játékosainál is, Jack Bonaventura. Talán az egyedüli kellemes meglepetés a jelenlegi Milanból.
kalocsa:  senki. Bohóc mind.

Donzeee: Jack, bár én már az Atalantában is nagyon bírtam. Ilyen igazolások kellenének, hogy felzárkózzunk az európai középmezőnyhöz. Menezben is kellemesen csalódtam, de a viselkedése nagyon nem tetszik.
MilanLaci: ,,Senki. Bohóc mind.’’ Nagy jóindulattal Bonaventura.

Sylvinho: Bonaventura egyértelműen.
Cortez: A “kisallegri” lehetne, de nem az, mivel mindössze annyi történt, hogy hozza az elfogadhatót, ami “normális” esetben arra lenne elég, hogy meccsek végén beugorjon egy-egy elfáradt klasszis helyére. Középszernél valamivel erősebb, amivel olkyor kitűnhet a jelenlegi csapatból. ez is beszédes...

Tiberio: Abate és a 2 eredményes beadása. Lehet volt az 3 is.
Bonaventura kellemes csalódás volt, de ő sem klasszis

Az év igazolása
Szóri: Diegó López: egy klasszis kapust szereztünk meg ingyen.
Dani027: López, Rami és Ménez között gondolkoztam. Végül a spanyolra teszek, mert ő közelebb áll az elithez, mint a többiek. Megadta azt a stabilitást, amire olykor Abbiati is képes, csak nem ennyire kiegyensúlyozottan.
Galacy: Diego López. Láthattuk a 2 madridi idényében, hogy klasszis kapus, és ezt nálunk is bizonyította.
kalocsa: Lopez. De megemlítem Menezt is, legalább ő tud két egyeneset a labdába rúgni.
Donzee: Rami, Jack, Lopez, Menez a sorrend nálam.

MilanLaci: Diego López személyében egy nemzetközi klasszis játékossal dicsekedhetünk.
Sylvinho: Diego Lopez
Cortez: Az izzítokegyluftotmajdösszezuhanok. Azóta parádés, megkedveltem.

Tiberio: Lopez, valamint Menez ha éppen nem egy havibajos varró szakkőrnyi nő mentalitásával lép pályára.
Jó igazolások voltak?
 
Kitől várod a legtöbbet a következő évben?
Szóri: El Shaarawytól. Utolsó esélye, hogy bizonyítsa, meghatározó játékos. Persze ehhez az is kell, hogy ne adjuk el. Az anyag megvan benne, a hozzáállása is példaértékű, bizalmam töretlen felé. És a remény, hogy lesz még klasszis Milan mezben...
Dani027: Két játékost is mondok. El Shaarawytól és De Scigliótól azt remélem, hogy klasszisok, világklasszisok lehetnek. Ehhez stabilabb teljesítmény kellene.
Galacy: Ha egészen őszinte akarok lenni, akkor sajnos senkitől. El Shaarawy, De Sciglio, talán ők ketten a potenciális klasszisjelöltek, előbbiben soha nem láttam azt a pluszt, utóbbiban pedig már nem látom. Bár tévednék… Azonban azt is hozzá kell tegyem, hogy ha mégis klasszis válik majd valamelyikükből, az nem nálunk lesz.
kalocsa: senkitől. Boneratól.

Sylvinho: De Sciglioban még bízom.

Donzee: Montolivotól: Kívánom neki, hogy bizonyítsa  be, hogy joggal ő ennek a halvány Milannak a kapitánya. Azt is, hogy bizonyítsa be, hogy ő az egyik legjobb olasz középpályás, vezesse BL helyre a csapatot. Aztán ES-től, hogy mutassa meg, hogy képes meghatározó játékos lenni ismét.

MilanLaci: El Shaarawyban már nem bízok, De Sciglióban még igen, de csak azért, mert ő a mi kutyánk kölyke.
Cortez: ES-től várnám. De olyan feladatkör mellett, amit kap (védekezz-védekezz-védekezz) nem látom, hogy ki tudna teljesedni, nála nem erre kellene a hangsúlyt fektetni. DS lenne a másik, de Ő mintha belőtte volna magát, amitől nem felpörgött, hanem kómába esett.

Tiberio: A csapat egyetlen igazi értékétől ES-től várnék valamit. De még mindig hiszem, hogy Ő jelenleg is csak a körülmények áldozta.

Egyikőjükből végre klasszis lesz? És ha igen, még Milan mezben?
2015 nagy kérdései.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése